MESTI KLIK

Followers

Sunday 8 January 2012

KATA-KATA ALUAN

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Saya Nooraini Nawi bersyukur ke hadrat illahi kerana berjaya membina sebuah blog khas bagi mata pelajaran Pentaksiran Bahasa Melayu  Sekolah Rendah (BMM3103) untuk pelajar PISMP semester 5.

            Pertama sekali, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pensyarah-pensyarah yang membantu terutamanya kepada pensyarah kesayangan saya, En.Alias Bin Sidek.

            Selain itu, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu bapa yang telah memberi sokongan dan dorongan kepada saya untuk terus berada di sini. Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada rakan seperjuangan yang banyak memberi sokongan moral dan bekerjasama dalam menyiapkan blog yang menarik ini.

            Akhir sekali, saya berharap agar blog ini akan dapat memberi serba sedikit maklumat kepada anda semua. Sekian, terima kasih.

P/S: DOAKAN KEJAYAAN SAYA...

2 comments:

  1. nk copy paste boleh dok? hahahaha

    ReplyDelete
  2. copy paste xboleh..nak sepak terajang boleh..
    letih i cari idea nak tulis ni taw x???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...